سوالی دارید؟
9777798
0990

دبیرخانه جایزه کتاب سال

دبیرخانه جایزه کتاب سال

با توجه به گسترش انتشار سالانه‌ی کتاب با موضوعات توسعه فردی و روانشناسی،  دبیرخانه دائمی انتخاب کتاب سال این حوزه در دستور کار باشگاه سینرژی قرار گرفته است. دبیرخانه دائمی این جایزه سالیانه، در محل باشگاه سینرژی برپا خواهد شد و در زمانبندی مشخص از نویسندگان و پژوهشگران دعوت می‌کنیم تا آثار خود را برای بررسی به دبیرخانه ارسال کنند.  زمان آغاز فراخوان هرسال در فروردین ماه و اعلام نتایج و اهدای جایزه در بهمن ماه صورت می‌گیرد. هیئت داوران نیز مرکب از افرادی شامل اساتید دانشگاه در زمینه روانشناسی و کوچینگ، نویسندگان، پژوهشگران و کوچ خواهد بود. در جشن اختتامیه  به برگزیدگان اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.  این طرح با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  اجرایی شده است. تمامی اطلاعیه‌ها و دستورالعمل‌های لازم در این زمینه، در همین سایت به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

اولین کتاب جایزه سال

جایزه کتاب سال کوچینگ ایران

معرفی کتاب‌های برتر حوزه توسعه فردی، روانشناسی و کوچ

مطالعه، همواره کلید دانایی‌ست و افراد برای حضور موثر در باشگاه سینرژی لازم است مطالعه را هر چند اندک و با روش‌های مختلف، جزو عادات همیشگی خود به شمار آورند. از این رو در بازه‌های زمانی مشخص، جدید‌ترین کتاب‌های منتشر شده و مرتبط توسعه فردی را به شما معرفی می کنیم تا با شناخت محتوای درست و کتاب های موثر در این زمینه، با متدلوژی سینرژی و شعب آن یعنی کوچینگ، منتورینگ و ذهن‌آگاهی، بیش از پیش آشنا شوید و به عنوان اعضای دانای باشگاه سینرژی بهترین اثرگذاری و هم‌افزایی را در زندگی فردی و اجتماعی خود تجربه کنید.

 

کتاب کنترل هیولاهای درون

احتمالاً شما هم با شنیدن اسم «هیولا» اولین تصویری که به سرعت برق و باد به ذهنتان خطور می‌کند، شخصیت‌های فانتزی انیمیشن‌هاست. موجوداتی با ظواهری عجیب و غریب و جثه‌ای قوی و شاید حتی ترسناک! بله درست است؛ این خودِ هیولاست! عجیب، قوی و گاهی هم ترسناک! حالا چرا آقای حسین قریب، از این کلمه و از این مفهوم برای عنوان کتابش استفاده کرده است؟

به گواه تاریخ و عمر سپری شده‌ی بشر، هر انسان با رسالتی قدم به زمین خاکی گذاشته؛ رسالتی که نور، شادی و آگاهی را دنبال می‌کند. در مسیر این رسالت، راهی جز معرفت و خودشناسی برای پی بردن به قابلیت‌ها و رسالت خویشتن نداریم. اما همان‌طور که همه می‌دانیم، مفهوم «خودشناسی»، همیشه چالشی سخت بوده و هست؛ مسیرِ پر تلاطمی که با انواع هیولاهای قدرتمندِ ذهنی، تهدید می‌شود. هیولاهایی که اگر راه «مهار» کردن آن‌ها را پیدا نکنیم، نهال نورسته‌ی انگیزه، امید، عزت و خودباوری ما را سرکوب می کنند. هیولاهایی که با سلیقه‌انگاری و سوار بر اسب خودخواهی، درون ما را زشت‌تر و تهی‌تر می کنند. هیولاهایی که دقیقاً شبیه همان تصویر اولیه‌ای که از هیولا متصور می‌شوید، ممکن است در ذهن هر مخاطبی نقش ببندند. عجیب، قوی و گاهی هم ترسناک! و امان از وقتی که چند هیولا با هم دست به یکی کنند و به هم کمک کنند و باقی ماجرا را هم که احتمالاً می‌توانید با تکیه بر قدرت تخیلتان حدس بزنید.

فراموش نکنیم که پیشرفت بشر، باعث نشده این هیولاها از ذهن ما رخت بربندند؛ بلکه همراه با رشد بشر، چنگال های نامرئی «هیولاهای درون» هم بزرگ‌ و بزرگ‌تر شده است؛ چنگال‌هایی که ذهن ما را به شیوه‌هایی نوین به بردگی می‌گیرند و با تقلید کورکورانه، انسان را به آرامی در خوابی عمیق فرو می برند. نویسنده‌ی کتاب اذعان دادد که سال‌ها با یکی از این هیولاها دست و پنجه نرم کرده و با انواع چالش‌های آن، سر و کار داشته است. نویسنده در کتاب تلاش کرده تا با زبانی ساده و با برداشتی آزاد از داستان حقیقی زندگی خود، سرنخ‌هایی از شناسایی هیولاهای درون، برای خواننده عیان کند. متد نگارش این کتاب بر پایه‌ی افرایش آگاهی بر موانع ذهنی که از آن‌ها با عنوان هیولاها یاد کرده، عیان کند. نویسنده در ادامه با ارائه‌ی راهکارهای مبتنی بر علوم عصب‌شناسی و رفتار شناسی و با پرسش و پاسخ با مخاطب فرضی،  سعی در مرتفع کردن این موانع برای مخاطب دارد.

درج لینک مستقیم خرید کتاب

ثبت نام اشخاص حقیقی

با تکمیل فرم ثبت نام خود در سایت کتاب سال می توانید کتاب خود را ارسال و از امکانات دیگر این وب سایت استفاده نمایید.

ثبت نام اشخاص حقوقی

در صورتی که ناشر، شرکت، موسسه، پژوهشگاه، موسسه انتشاراتی و ... هستید می توانید با عنوان حقوقی خود در سایت کتاب سال ثبت نام کنید.

راه‌های ارتباطی

شماره تماس

۰۹۹۰۹۷۷۷۷۹۸

اینستاگرام

30nergy.school

پشتیبانی تلگرام

Synergyscchool

کانال تلگرام

30nergy.club

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من